Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 155 гаснене на студен двиг. или колебае обороти.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа 155 гаснене на студен двиг. или колебае обороти.

    Здравейте и благодаря за споделените знания.
    Карам от 5 год. Алфа155 1.8т.с..Имам проблем при палене на студен двиг.,понякога угасва,а друг път колебае обороти от 500 до 1800 и стабилизира след 10-тина секунди.В случаите като угасне на следваштото запалване заковава оборотите както трябва на 1400.Сменил съм гумените преходници на колекторите,моторче за празен ход сменено,вакууми и гумени маркучи сменени,(не диша въздух).
    Alfa Romeo 155,1.8ts,8v
    Alfa Romeo 159 1.9JTDM 16V,06

  • #2
    не мисля че 1400 оборота са нормални.колкото и да е студено!!!! моята повече от 1100-1200 не държи
    155 1.7 94 g.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от koko155
      не мисля че 1400 оборота са нормални.колкото и да е студено!!!! моята повече от 1100-1200 не държи
      Е къв е проблема да държи 1400 на смукач

      Иначе колега само студена ли го прави или и като загрее ги колебае
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #4
        За гасненето на студен двиг.

        Бобо здравей.Гасненето го прави само при първото запалване на студен двиг.,след повторното жрътване пали и държи бетон обороти,а в случаите ако не угасне започва да колебае за около 10 сек.
        Alfa Romeo 155,1.8ts,8v
        Alfa Romeo 159 1.9JTDM 16V,06

        Comment


        • #5
          Re: За гасненето на студен двиг.

          Първоначално публикувано от vladimirrrr
          Бобо здравей.Гасненето го прави само при първото запалване на студен двиг.,след повторното жрътване пали и държи бетон обороти,а в случаите ако не угасне започва да колебае за около 10 сек.
          Подобен проблем (но не точно същия) се наблюдава и при мен и при един мой колега (155 ТС 1.8 ). Само че при мен не гасне колата а се получава един срив на оборотите за около 1 сек и после е ОК. Мисля, че това е нужното време за отреагирането на моторчето за празен ход. Забелязал съм, че това явление се среща само зимата. Ако колата не е палена по-дълго време, си мисля, че е възможно двигателя да изгасне, ако моторчето за празен ход (МПХ) не успее да отреагира на време.
          Моето обяснение е, че когато се прибираш вечерта то работа (примерно), загасяш двигателя, който е с температура около 90градуса и съответно МПХ е в позиция максимално отворено. Сутрин, студен двигател, палиш и... докато МПХ отреагира да притвори клапата, влиза повечко студен въздух, с висока плътност (поради ниската температура) и сместа е твърде бедна и съответно оборотите падат... Когато МПХ отреагира на променените условия и успее да регулира потока на въздуха - всичко вече си е ОК...
          Та в заключение си мисля, че бедата не е голяма... Но можеш да направиш все пак едно почистване на МПХ - справка в "Технически справочник" има една много добре илюстрирана тема от колегата pr00f
          AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
          Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

          Comment


          • #6
            Такаа колегата ми звънна и се разбрахме, но все пак не е от моторчето Моторчето на колегата е сменено и е почистено

            Първо моторчето при всяко връщане на контакта се рекалибрира и стои в едно и също полужение Второ му требат некви наносекунди да реагира

            Според мен проблема е че при студена кола с кофти свещи, които студени се чудата ко да прават се получава тоя ефект В момента в който загреят няма ядове
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #7
              Сега понеже тоя проблем го има и при по-новите ТС там наистина виновно е моторчето в 90% от случейте

              Сега за един друг проблем особенно валиден за коли които са с газ или метан - проблема възниква от там че като карате на газ бензиновата помпа върти постоянно и възвратния клапан на горивото се преебава, съответно като загасите колата бензина се връща в резервоара и така колкото повече стои колата толкова по трудно качва бензин и пали след това

              Друго се не сещам засега
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                Решен е проблема с гасненето.

                След като говорих с Бобо,който ме посъветва да погледна свещите,които са Golden Lodge(впрочем Бобо бе категоричен докато чу каква е марката на свещите).И така отвих моите уж оригинални свещи(на 5хил.км.от прехвален магазин)и бяха черни като негри и осемте.Смених ги в случая със Champion изчаках до сутринта запалих и о-о-о чудо мотора закова 1400 оборота без да се двоуми.А на топъл двиг.е по-пъргава.Заключението за мен свещти Golden Lodge в наши дни пълен биклук,а на Бобо може да се разчита.
                Alfa Romeo 155,1.8ts,8v
                Alfa Romeo 159 1.9JTDM 16V,06

                Comment


                • #9
                  [quote="Bobo"]

                  Сега за един друг проблем особенно валиден за коли които са с газ или метан - проблема възниква от там че като карате на газ бензиновата помпа върти постоянно и възвратния клапан на горивото се преебава, съответно като загасите колата бензина се връща в резервоара и така колкото повече стои колата толкова по трудно качва бензин и пали след това

                  Май и аз имам такъв проблем- та да ме просветлиш каде се намиро тоя клапан и как се проверява дали работи , ромонтира ли се ....... Благодаря.
                  166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                  Comment


                  • #10
                    Re: Алфа 155 гаснене на студен двиг. или колебае обороти.

                    Първоначално публикувано от vladimirrrr
                    Здравейте и благодаря за споделените знания.
                    Карам от 5 год. Алфа155 1.8т.с..Имам проблем при палене на студен двиг.,понякога угасва,
                    Ей това го имах до преди 2 месеца, но слагах 2 пъти STP в бензина. Сега в студа не ми гасне така, но въздушният ми филтър е на 12000км вече. До няколко дни ще го сменя и ще пиша как е положението. От филтър на голям пробег / позадръстен/ се променя сместа .Като го сменя и пак започне да гасне значи не ми е наред сместта при палене.
                    За вървене няма проблеми и преди и сега.
                    Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                    Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от PEPI-2ALFA
                      Първоначално публикувано от Bobo

                      Сега за един друг проблем особенно валиден за коли които са с газ или метан - проблема възниква от там че като карате на газ бензиновата помпа върти постоянно и възвратния клапан на горивото се преебава, съответно като загасите колата бензина се връща в резервоара и така колкото повече стои колата толкова по трудно качва бензин и пали след това

                      Май и аз имам такъв проблем- та да ме просветлиш каде се намиро тоя клапан и как се проверява дали работи , ромонтира ли се ....... Благодаря.
                      Колега имах предвид 16 клапановите но дори и на тях този клапан не се ремонтира защото се намира вътре в помпата и се сменя с нея
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Bobo
                        Първоначално публикувано от PEPI-2ALFA
                        Първоначално публикувано от Bobo

                        Сега за един друг проблем особенно валиден за коли които са с газ или метан - проблема възниква от там че като карате на газ бензиновата помпа върти постоянно и възвратния клапан на горивото се преебава, съответно като загасите колата бензина се връща в резервоара и така колкото повече стои колата толкова по трудно качва бензин и пали след това

                        Май и аз имам такъв проблем- та да ме просветлиш каде се намиро тоя клапан и как се проверява дали работи , ромонтира ли се ....... Благодаря.
                        Колега имах предвид 16 клапановите но дори и на тях този клапан не се ремонтира защото се намира вътре в помпата и се сменя с нея
                        биридчед и на верижните клапана е у помпата и не се ремонтира и ако не работи просто колата пали с мааалко по дълго въртене на стартер нищо повече клапана се проверява с манометър монтиран на горивната магистрала след няколко часа налягането не трябва да е паднало и колегата ...пепи-2алфа.. не е прав че заради карането на газ се прецаква

                        Comment

                        Working...
                        X